台灣自駕遊十一天之旅2010 (Day8-Day11)

海角七號尋根之旅開始 - 這次上埋樓 -阿嘉之家既睡房
試訓不能
腦內一幕又一幕既記憶浮現
亦影了一張扮彈結他的相
房內全景
再買埋一些戲內小飾物
戲內郵局
其實離這裡不足30秒路程
恆春南門
戲內一開始播的西門 (車子不夠過西門那幕)
海生館 (不關套戲事啦)







墾丁後灣路
萬里桐 (戲內夜晚去飲那幕)




途經白沙灣海灘



日落美極了

景點 - 貓鼻頭


又到墾丁大街. 
淡季也一樣人頭擁擁, 我記得那晚我們食到癲左
玩完一些小遊戲(比錢射籃球)後,去店舖買了條泳褲明天下海.
己經第二盒啦...
又到霄夜時間,我不能接受................
戲內馬拉桑所售賣的酒, 我們試了一枝, 好在雙方都平安無事過了一晚.
景點 - 船帆石


遠望燈塔
景點 - 飛吻石
經過了海邊棧道 - 重回鵝鸞鼻燈塔
爽yy
離開這裡才是唯一的選擇,因為己來過,但....後悔了兩年沒有去這"地方",現在終於真正的到達了,就係....
台灣最南點
終於到著了,向住支野崇拜


繼續架車, 神秘地方- 長程空中交通雷達站
龍磐公園 - 好多人, 究竟係度做乜?
風吹沙

真係吹到馬路到o播


佳樂水吊橋
行條橋都要比錢,唯有比吧
返回墾丁大街

吃罷午飯(其實係下午荼)
再到南灣遊水
決定同一日返高雄, 在枋寮附近謎了路

我決定往屏東市行下, 因為沒有去過呢

屏東火車站
屏東夜市 解決晚飯問題先. 之後駛至高雄火車站附近的酒店,連租兩晚. 作為最後的根據地. 臨訓前,我倆往lamp 飲下野. 再食個霄夜
除了夜市,所有要去參觀的地方都要新的,這個沉重的決定,我給予友人去諗...XDD
首先 - 打狗英國大使館

我以為係博物館.....入內真係無野睇
漁人碼頭及去了港史館
全部店舖都....................冇開





景點 - 高雄市駁二藝術特區


我們慢走並行了一圈


遠眺85大樓


好得意,有廿幾個這樣的"公仔"



友人指定要去, 幾好味喎,我連湯都飲埋

堀江商場三街,三分鐘內決定離開

午後決定去唔係咁多香港人會到的高雄旗律區, 圖內其一指標 - 風車公園

進入了旗律區最旺的北面旗後區
正值選舉前夕

市長來臨,各街道燒炮仗
行上了旗律區最高的地點 - 炮台

飽覽旗津市
等到日落才走


又到日落時間
一嚐冰淇淋紅荼

旅遊書介紹的尋寶區
夜闖瑞豐夜市及巨蛋
美麗島站 - 光之穹頂

泊好車, 往六合夜市填肚. 殺!!!!殺!!!!!殺!!!!!
吃罷取車..................頂!!!!!!!架車呢. 點解架車唔見左? 仲要係最後一晚. 一架車要賠幾多錢? 打咩野電話好? 一時亂了. 唔通被拖走? 上了的士, 問了司機, 載了我們去扣車場. 經過種種的角力 (其實係比錢,2000台幣攪掂),終於取回架車了. 友人未平服心情, 唯有我一個人往下一夜市進發 - 新掘江夜市
最後一日, 早上 去科學工藝博物館.
看了超過兩粒鐘,物超所值
館內分為多個主題. 時間不夠, 播電影那part沒有去



鹽埕區

午飯再去港園食番個靚麵,看看歷史博物館(不能影相),之後最後景點. 電影圖書館




交車, 上機, 十一天之旅 - 完結

74816_1541133657330_1504608070_31556009_2515836_n.jpg
大約路線. 當然未計澎湖啦~~!

沒有留言:

張貼留言