Chapter 7 旅程\雜談補完編[上]

多字的無聊文,用作補完頭五日為止既旅程,加強完整性,同埋寫o下一些過去的回憶,當悶極小說睇就o岩了,註明:全版字,仲要係上集咋!!(看了頭6個chapter才知我講乜o架!!咩呀..又要翻睇!),哈!不想悶親而割櫈的讀者可以直接filter落下一頁!

二零零八年十一月十四日 星期五 黃昏

..........

....

"傑,你執好晒野未,唔好帶漏野呀"我在我的工作間和他說,

"我一番屋企就執o架啦,咁你呢?"傑說道.

"其實前日已執定了,不過我又攞番出來影下d物件相o者"

"傑,你記住帶我寫好的十二日行程路線表,我計劃了很久的,你都要緊記帶你的netbook,乜野料都係入面o架啦"我補充說,

"我唔知自己會唔會中途放棄呢"傑望著我和stephen,

"嘿!放棄?我唔會比你放棄的"我心想道,

"你地終於要準備出發了,那麼這段時間就失去你們兩個了"stephen說,

"加油呀,估唔到你地真係去,以為你地吹下水o者,真係殊不簡單呀"花生友在旁揮手,

"傑,放工後,快d番去訓個靚覺,明早六時就要係機場見了."我在電腦旁開了 google maps作最後檢查.

"放完工明早就踩,你地真係癲了!"同事們說,

"哈,是吧,這是我人生既其中一次極正的旅程呢,我現在體力充沛和很精神呢"

我說完後,關了電腦並看著附近窗前的玻璃.

"........大約五六秒的片刻"

"我來了,台灣"

........

...

二零零八年十一月十五日 星期六出發當日 (承接返去chapter 2)


台灣, 2002年去過一次.地點當然是在台北市內,因為是我第一次搭飛機出城.所以是跟團的,依稀記得的地方不多.但最難忘的事,就是當時的...............

在那時101大樓還在施工階段.而我和友人在附近的商場(暫時離團)- 新光三越(好似這裡)逛著. 並在商場地下走走(有4個人,我和男友人一起同行並和女友人暫時分開行),一刹間,地面突然震動起來.在我前面而駕在半空的行人電動樓梯左搖右擺.真係幾驚佢斷,而在商場內放置在櫃台的貨品有部份跌了在地上,途人爭相走避,原來是地震!!!同時的亦發生一聲巨響.只有數秒的便停止了.相隔不足十秒,第二波地震又來了.這次的地震較為長些,好似十秒以上,在附近的人沒有慘叫(可能是習慣?),我立刻和其它人那樣蹲著在牆壁旁.而我的友人因為身份尊貴.來不及反應,慌張叫道: ~點解會咁架!點解會咁架!~~我笑了.我立刻拉著他和我做上述動作.當地震完了後,商場的保安就帶隊並跟他逃離商場.

在後期得知,果一聲巨響,原來就是101大樓的樓頂有吊車倒下.而這次地震事是台灣近年最知名的331地震.(3月31日14時52分6.8級大地震),而我有幸(不幸)身處其中.所以.........................活在當下,只要x唔去,真係世界上乜野事都可以發生的.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

未擬定好環島遊時. 曾多次想過在墾丁渡假,想了幾年o架嗱,不是台劇"我在墾丁天X晴"影響我的,而是旅遊雜誌和網頁上所介紹的,是我感覺上和類似的國家-紐西蘭既風景差不多.但看了一下墾丁地圖,根本唔知點去好.

在當時,我認識的朋友們,就連墾丁是什麼也不知道,是食物的名稱嗎?或是非洲未開發的地區?......既然唔知點去,不如直接踩落去吧,這就是後期的想法了.

關於頭五日的路線.由台北至宜蘭市是經2號線\由羅東至台東是經9號線\由坊寮至墾丁是經1號和26號線的. 究竟d號線是代表什麼?它代表省道的意思,是指聯繫了兩個縣(市)以上,省際交通及重要政治,經濟中心之主要道路.即係有乜事就跟住呢條路走就冇錯的了.

踩至現在,雖然所走之路都是環島人士大部份必經的,但實際是....不是很多人和我們一樣作環島遊,因為這個月份不是旺季.真係爭好遠,但有一樣好處就是食/住勁平.唔驚冇位/房.有些地方(例如餐廳/店舖)更只得我們兩人,真係完全"稱霸"了.

關於天氣,事前已做了多天的搜集,在這月份,沒有暴風雨,地震亦很少發生,十零廿度左右,但真係估唔到去到某部份地區仲係咁熱,基本上在行程的幾日後.我們已放棄佩帶安全帽(因為真係焗到無朋友,後期更成為一件阻礙物,太大舊唔知放係架車邊到好),期間還買了太陽眼鏡.唔係為扮型子,而係真係"傘"太陽和擋沙石,阿傑就戴著口罩,而我就冇蓋,反而我一早帶去的手套,就日日戴著避免手皮磨損.

雖然只有短短的十二日.所有行程都不希望有誤或延遲(意外).一落機基本就要出發了.所以開始一定不能在台北停留.並打算在旅程最後一,兩天才回來台北市內走走.如果能夠放"十八日"假的話....我成個計劃會更癲呢!

在黑夜踩車的確是刺激非常,因真係黑到不能估計前面五米左右是什麼樣子.尤其是山路或郊區,沒有街燈照著.又驚後面的重型貨車撞到,更驚踩踩下跌落自行車道旁邊的坑渠,唯有只靠自己微弱的車頭燈頂住.有一定危險是"梗"的.

所以我有時帶頭時,會不時向後望同伴的位置及有時會對他叫道:"阿傑,阿傑,你去左邊呀,快d番來law."以証明大家仲生存緊,我們因為要趕及schedule,所以不得不夜間踩車.(註:有時會在極黑的道路中見到靈堂,阿傑就試過賴野了!想知的話我才說吧!)

託運問題真的很煩人,若果要去既話,這真是一個大課題.(唔係有錢就能解決呢!!)

每頁頁尾的每日總公里計算好難計得準,因為大多時我地都不會依我所計劃的路線而行去別處冒險.
(哈!對,我是喜歡冒險的人,這趟環島遊就是了.如有錢有時間的話,我真想去我既人生旅程三部曲之另外二個,絲綢之路\蒙古\喜瑪拉雅山和三個月歐洲流浪或終極的環遊世界.但唔知等到幾時?)

在出發的第一,二日.踩車經過了兩條長度不一的隧道,d重型車就不時在後面駛至,真係幾有壓迫感的感覺.難以筆墨形容,因為我們總不能在香港的海底隧道來試呢.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

第一天行程: 台北至瑞芳

為何選擇台北開始?租車方便\上落飛機首選\或者當佢係一個時鐘,台灣的台北就是剛好十二點.一天的開始. 咁...為何要選擇瑞芳作終點呢?我其實苦惱了良久的.我構思的終點站共有四個,瑞芳那個最遠,我心想"唔好煩,踩到最遠吧".結果-真係踩到最遠,並可以慳回一日時間再踩別處.阿傑竟然讚同我的建議,真係感動!!!(以後的日子佢就慘了,依家才第一日 -_-)

北投和新北投呢d冇plan既行程都去埋,雖然冇踩著車兼d行李真係勁重.都冇所謂啦.當遊玩的一部份吧.其實果日最遺憾的是經過了三芝鄉時已經是夜晚,沒有觀看在那地方最出名的三芝飛碟屋. 究竟係乜來?

三芝飛碟屋

關於受傷-帶晒d藥物.估唔到咁快就要用.真係比我事前估仲左,踩至淡水海岸完成果條走廊後.上回行人路之際.把我的腰包再扣好.一扣之下.手指連皮當然連埋個扣一野"part"了埋去.我隻姆指立即呈現一線天.......虹色彩虹.狂標血噢.為了顧及車手形象,沒有叫了起來,立即用新買的噴霧膠布噴在傷口.繼續前進!!!

夜市-對我而言,是一定要去的.為何?它作為我一個某日checkpoint的完結.有目標的.好似一種使命感咁.基隆的廟口夜市就是第一日既終結.....(但果晚走遠了少少,爭d要訓街,詳細看ch2)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

(回憶)

"哈哈哈...死未" 零晨接近三時,我們踩到瑞芳某小學門前.

"我真係找不到校門鐘" 夜深人靜的鄉村內,我們如何細聲說話都徒勞無功,

因為整條村只得我們倆人在屋舍外.枝針跌落地也聽得見.

"我們會如何"累透了的說, "訓街吧"

.................訓街?

結果到最後訓了海邊的安檢所.

浪濤聽不到,只感受到兩個瘋子累極而睡的安眠聲........

第二天行程: 瑞芳至宜蘭

終於到達台灣的東面了(宜蘭).以我理解,即係等於人類坐太空船到月球的背面一樣.而我,到達了另一新天地,真正的面對太平洋了. 當沿途踩車時,除了看風景和看當地市民作息之外.就會看一下間便利店幾時會在我們面前出現.因為地圖無顯示便利店的位置.而在這個行程實在不多,所以這個"救命站"會往往作為我們補給時,當走失或拋離時作等候之用.

和我預計一樣,我連台灣部份地區既天氣網都研究一番,真係好好彩,只有今天才下雨.落住雨上山果段真係好難受.(其實全日的路都是山路,經常上上落落,累到已沒有心情影相,亦怕整濕相機,全身濕晒,時熱時凍,但.....絕對影響不到我心中的一團火的!!

"賴野....你知唔知咩事?"當夜深回到民宿,涼已沖,電視己開之際,傑說,

"哈哈,唔係比我估中丫o麻,無帶火牛呀?"傑己找遍整個行李袋.

"真失策"失望的搖頭. "訓覺吧" "哎..........我一定要買到火牛"傑說完後即訓,

"哈"我在電視旁的窗前望著外面的月色.

第三天行程: 宜蘭至花蓮

終於踩到絕少香港人會到的地方來了.(其實仲有好多,仲有走過的台東,及後期介紹的嘉義,彰化及台中.) 為了趕及在羅東搭火車(目的只是託運)至花蓮,所以只有走馬看花的經過宜蘭市,真係可惜.仲只影了一幅相咁多.本身有plan的蘇澳市亦沒有經過,這是第二可惜.

羅東的夜市很近火車站,就只相隔兩三條街,當然要入去感受下.我們只託運架單車only,d 行李就自己帶住,所以大約有個幾鐘的時間我們就好似苦行僧咁托塔咁過.(行李不是只有自己野咁簡單,還有必需的求生用品和極阻位而普通重的維修工具.)

來到花蓮市己是夜晚,預計逗留至早上便要起行,所以便不浪費時間的到花蓮市內的2大夜市走走.我們這次用自己對腳來行,全段路程等於由尖沙咀行至荔枝角,大約超過6公里. A點是火車站對面我住緊的酒店,D點就是自強路夜市,而E點就是南濱夜市.


兩個夜市很好找,因都是同一條大直路.

"要行幾遠?"去了自強路夜市的我們,打算南濱夜市也不放過.

.....唔

"很快,只是一條路,信我"我吃著串燒的說, 結果,一條路行了一粒鐘.

第四天行程 花蓮至台東

我倆很心急,離墾丁還有一天的時間.本來亦有計劃到就連台東也可以唔去直接去墾丁.但我一心諗住係台灣既東,南,西,北都要到達,仲要揮一揮手(稱霸)才算完成目標.

搭火車到達了台東,便起勁的向知本進發,遠離台東市區後,大部份的路程都係農地\郊區踩車, 那裡陽光極好........好熱,水都飲了兩三支,帶上黑超,沿途啍上幾句音樂,便勇往直前了....一切止於知本山腳底,到達了附近,我啍的音樂停止了,因為要開始上山,好在山邊沿途都是民家和店舖(仲有機舖),同埋見到很多小孩子(好似成班鴨仔的三四歲幼稚園生),可使我們分心而不會太累.

在知本向山的大路旁,為單車打了一次氣,便繼續上路. 原住民居多的台東..(有人問,真有不同嗎)..最初我們都沒有留意這點.因為我地既旅程大多見花草樹木屋山石仲多個見人.我地既旅程係遍佈全國,對誰都是用我們頗爛的國語來應付.

第五天行程 台東至墾丁

"o下,咩話,全日只得一班可託運的火車去南部?"到了台東火車站時,我望著火車時間表說."

"我仲應唔應該去知本呢,不如趕快搭車去枋寮吧(這個站才可以接回單車)"

我心想 "唔到過知本點算來過台東呢"

"到了枋寮,仲要踩六十公里路南下墾丁噢"對於少年心漸失的我們,雖懷有熱血之心,但還是有猶疑的.

一些東西撐過了才會長大

但撐得過嗎.........?

"邊便?"到達了枋寮火車站後,準備開始踩車的阿傑說,

"左面"我肯定的說.

"ok la"傑說,

"let's go"

我們便架著太陽眼鏡朝目的地墾丁進發.

枋寮-發覺和我們之前到過的地方不同,這裡比較舊一些,可能是鄉村關係吧,大多是兩三層樓的房子(有相在ch6).踩過了南面的最終站-枋山,我們便和火車軌拜拜了.遠離人口集中的地區,便利店真是少得可憐.60公里的路程,只得兩三間. 直至目的地,成段路都是近海邊的.所以風很大,逆風的感覺更強大,不過陽光都幾好,即時諗起好似d電視劇開頭和諗尾總是影下d太陽照耀大地咁樣,充滿陽光氣息,路途有很多露天的咖啡茶座.諗起退休時開番間就真係太好了.

"很遠,我地好似越走越落,究竟依家係邊"

"阿傑,你望下,你望唔望到條村?到了...........................是到了楓港"

無論山路下來去墾丁或是用我們的方法去墾丁,都要經過楓港這個分界站.

"天色漸夜了,我們加快速度吧."

................

.........

"到車城了....終於見到有途人行過"由車城至恆春,發現很多民宿在公路兩旁.有些很便宜,500-1000新台幣一晚,很多都裝修得美輪美奐.

"我們是否租這裡?"

"冇可能"當時很大風,眼見只有民宿,但一間餐廳也見不了.

"我們到恆春附近才休息下吧!"全黑的天色,只有公路旁的燈柱照耀著我們. 雖然到達了恆春,但只停留不足三分鐘的時間,就要飛快的上路.除了想著的地方就在前面,更重要的是我們很肚餓.8小時以上沒有進食.


還記得那句嗎?

無論在台灣的東,南,西,北面,我都要踩過!


墾丁 最南面

....到達

(File Close)

2 則留言:

  1. 終於等到你出新post~
    一直期待著呢~
    多謝你的補充呢~

    我準備5月26出發去台灣單車環島~希望順利呢~

    回覆刪除
  2. 匿名網友,

    終於等到你出新post~ ->呢句,我感動到哭了@_@

    計劃得周詳既話,唔駛"希望"都一定會順利啦~~

    回覆刪除