Chapter 6 第五日 台東至墾丁




浸完溫泉特別好訓.今天要晨早起床.我估最早都係呢次了.因為要趕及託運單車的班次.而全日就只得一班,趕唔切就死得了.之前我都說過,租酒店的最大前題就是可以放埋架單車入內,放埋入房就更好tim.下圖的150元一間房兩張雙人床,邊度搵.

這是阿傑的房間

電視節目每晚都有很多選擇,大約每個地方都有幾十個台,不過較多的是娛樂節目..黑x會,棒x堂,麻x天后等..

離開了酒店.開始了旅程.今天預計的行程會比較匆忙及路途遙遠.並有兩段路要走.
第一段.飛車到台東火車站託運單車然後乘搭火車到台灣最南面的火車站-坊寮
(註:去墾丁的必經之路之一.是台灣鐵路最南面而可辦理託運服務的終點站.)
第二段.枋寮至墾丁之路.領教過五點半已天黑的天氣.這段路需要多些根性提早完成.

先講第一段,上文提及回程時要走9號公路回去,除了是不走重複路,另一目的是可以踩埋台東西面
-卑南鄉-的山腳邊.聽聞風景不錯.

當我們踩落了知本山腳準備行走9號公路時.就知道極慘的事將會發生.咁大風既,大風唔緊要,但要命的是為何會向著我地吹.噢,是環島人士最怕的逆風呀......!!逆風唔係未試過.但咁勁的逆風真是第一次見.我們在平日的平均車速大約是每小時13公里.現在一下子掉落到4,5公里每小時.有時架車仲會倒行tim,而我們的位置仲要係山腳.時上斜時落斜.你有冇試過明明架車係落緊斜的.但竟然郁都唔郁.我們真是企係度伸到直一直了.雖然我們有預了時間去台東火車站.但時間一分一秒的過去,回頭一望,阿傑都唔知去左邊.上斜的路很辛苦,但也決定在某個位置等他.二十餘分鐘後,終於在遠處見到他.感覺到我們好像大衛挑戰巨人歌尼亞一樣.
雖然這段路只有短短的8公里路程.但真是耗了不少體力和時間.而下一段路,我覺得真是苦盡甘來.因為這段路全是斜路,長達7.5公里.我們便飛快的走過這.


這條路是我十二日內見識過最長的斜路.一條路落到尾.

再走過市區的路,到了火車站,攪好了託運和買票之後.我們還有大約1小時的空檔食東西.其實在便利店中有一樣東西真是食到我上癮,就是蕃茄牛肉麵.我真係連湯都飲埋的.之後我再加杯凍咖啡沙冰提神.(在台灣咁多日,真係日日唔飲下沙冰都唔安樂),而阿傑就試了當地的特式食品-池上便當

池上便當介紹
http://hk.youtube.com/watch?v=c3y0iJj07sM

在這大城小事,噢不,是在大城小人的優美環境裡嘆著.(因為嘆緊,所以忘記了影相).

A點知本-B點是走逆風的路,B點至C點是一條大斜路而C點至D點火車站就是輕鬆路.總計全長19公里.


乘搭火車了. woo,到達曾經plan過的日出之鄉太麻里了,太陽普照.影得唔係咁清楚

沿途都係咁既風景,很正呢.

車票唔平架,又要託運又要買飛.我覺得最貴消費唔係食野lor,係攪托運lor

睡意開始來了.雖然比陽光曬住.

到太麻里站了.都係果句,冇人

埋站了.冇人上落.成個站得一個職員.

太麻里市

同上圖有乜分別呀,我.......訓著了....zzzzz


錯過了另一站的風景-金崙.架火車入山洞了.我就訓得更甜.

到達枋寮了.立即提取單車...事實証明三次都準時攞到架車.對台灣的友好度再次增加了.

說實話,這個車站離墾丁真是有夠遠的.最少要走50多公里,但無可奈何,因為這裡才可以託運單車.
現在時間大約是兩點零鐘.即是說好快到夜晚了.

枋寮車站對出的大街,感覺上好似番左故鄉,大街向左走就開始今天的第二段路程-枋寮至墾丁了

枋寮至墾丁.望個地圖已經夠晒遠了(最低幅圖).搭巴士只需一小時的路程......
我們沿著火車路旁的1號公路走.經過南面最後的三個火車站-加祿,內獅及枋山.
但其實最緊要的.是要找便利店!


天氣普通. 遠處就是枋山鄉了.

位置前理來說,前望就是香港了.現在是在西邊.可以望太陽落山.但...很多雲呢.而風.....就開始大了.


所經之處有很多露天的的咖啡店在海邊.很想停低歎下,可惜冇時間.
這段路算比較易走.....我估.

雖然易走,但好大風.唔係下嘩,又到逆風大王出現的時候o拿,慘了,現在才走了17公里路多d,後無退路,迫住前進.架車很難行呀,又降回每小時7,8公里了.經過一個又一個的山坡.旁邊的樹木就woowoo聲不斷叫著.因為到目的地為止,都是只得我們兩人踩單車,所以都幾恐怖的,踩到了車城了.初時以為到了恆春鎮,原來還有一段路要走.

到達了海角七號的拍攝地點-恆春鎮.
未去台灣時,已知道這套戲在當地很hit,而真係去到台灣後,在那裡的各大便利站.亦掛滿相關既poster.亦有售賣電影中給"友子"的信盒.本來想買番盒作紀念,但諗過買來做乜,我的背包已重到冇朋友了.為何要增加負擔?

過了恆春鎮-再踩了幾乎都是落斜的馬路(又逆風又黑).終於到了墾丁大街了.
架單車未泊停.已經有民宿的人來sale房了.我們拒絕了.想自已漫漫找.


這條大街是墾丁最多人留連的地方.街旁盡是商站,食肆和民宿

大街地圖 (很詳盡的介紹噢!)
http://uukt.idv.tw/uukt/street.htm

在這段時間唔知點解有很多學生在流連.

在墾丁,真係凍到飛起.但掩蓋不住我們心中的熱情.我們買了杯長雪榚來吃.(10元新台幣咋!)

再行多一個灣位.選了這間餐廳來作為我們的晚餐.
我叫了全店最貴的套餐(200元新台幣)...唔知乜肉排餐...結果係味道好一般.
仲有一句.係咁既旺區,咁既晚飯時段,窗前人潮湧湧.但客人只得我們兩個,簡直係包場既一樣,真係覺得不可思議.(其實不是只有這間如此,很多間也是一樣)

藍海灣坊舍 -屏東縣恆春鎮墾丁路115號
http://uukt.idv.tw/inn/lhw.htm



食完就外出散步

呼!!很凍呢,但眼見不少女孩子著住熱褲行來行去.

大街上,只有我們是踩單車來的.

其實大街上沿途亦有香港人在這裡.不過當然少啦.

到達了行程一半,我不顧危險在大街中影相. 爭在沒有好似d無x劇集結尾中主角們跳起yeah.

又肚餓了.找尋了幾間想去的餐廳.這是其中一間.d薄餅超正

店舖名:98潛艇堡

吃完後,再去便利店吃我最愛的蕃茄牛肉麵(我生蟲乎?).然後便回到民宿了.

民宿名稱: 一個杯子旅店 (1200元新台幣)
http://uukt.idv.tw/inn/acup.htm



沖完涼後,再廁格內plan埋行程,看一看電視,便累極的睡覺了 ......zzzzzzz


第五天完結及感想-今天走了兩段不短的"辛苦"路.都同是逆風的.台灣東面的景色也都看過了.那裡居住的人既生活當然沒有台北和高雄咁緊湊啦,經過山區的渡假屋,咖啡站,農田區,鄉鎮等,居民淳樸而簡單的生活.都使人心情放鬆,現在踩至墾丁為止,雖然其它踩著單車環島的人很少.但有時一遇見,陌生的我們會點點頭,微笑一下或甚至叫嚷著:[加油].真係好電影feel.

第五天總行程78公里,第一段大約19公里,第二段大約59公里,行車8小時.
途經區域 - 第一段 台東知本-卑南鄉-台東市-(火車)
第二段 坊寮-加祿-內獅-坊山-楓港-恆春-墾丁 (第二段路的由A點至B點)

15 則留言:

  1. Waiting your next part!

    回覆刪除
  2. 好好玩啊! 我都想去. 係唔係仲有啊, 快D 貼出來啦.
    Tommy

    回覆刪除
  3. 未寫好呀,要等一段日子才慢慢post出來分享.
    而後期在某地方還有一段超長的路程要走,我和阿傑竟然可以順利完成目標.實在太 _ _ 了(自加文字)!!!

    回覆刪除
  4. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 睇完事前預備工夫及五日行程都覺得plan得幾指細喎‧好用心又有心機‧努力呀!等你嗰結尾o

    回覆刪除
  6. 其實我都已經plan緊在4月頭到台灣踩車的(l條友由台北至懇丁7至8日)我本身是踩開車的体能上應該可應付得來,但我只帶自己車去加背囊日用品,車袋,睡袋其他的就欠奉了.想問GPS/精細地圖是否必須品呢?

    回覆刪除
  7. Jack,

    4月頭仲係淡季,沿途的車友不是很多.
    GPS其實我地都好少用,對講機亦是,
    如果你從東邊走的,只有從2號,9號和11號公路一直走,
    那麼精細地圖我就覺得無必要了.
    你反而帶備修理工具好過呢.因為你走山路基本上係沒有維修店的.
    其次,最麻煩的是託運.真係攪死我嗱!!

    回覆刪除
  8. 大哥!
    你很有型!

    我也想把自己一個去雲南的也做個blog出來!

    回覆刪除
  9. 三弟小白,

    快做個雲南既勁blog出來比大家看個究竟~~

    回覆刪除
  10. 你o既blog幾詳細!特別係o的地圖好有用!
    我打算一個人6月去!希望去之前可以睇曬你個blog喇^^

    回覆刪除
  11. 一個人去!?正喎,由邊度至邊度??
    希望你6月去之前我寫得晒我個無聊blog.

    回覆刪除
  12. 老友,6月係打風季節啊!有心就早D...我4月去.

    回覆刪除
  13. 6月真係打風季節,又係東面經常落雨的日子,所以我如果上年11月去唔到既話,就計劃今年4月去.起碼4月天氣都冇咁變幻無常~~

    回覆刪除
  14. 等你的new post 呢~
    加油呀!!!!

    我也打算5月單車環島, 但蘇花公路會托運...
    到底你當時是怎樣托運呀??

    回覆刪除
  15. 嗯? 我在blog的"第三日 宜蘭至花蓮"咪有寫lor,我講得詳細點吧,在宜蘭區內只有宜蘭和羅東可以託運自行車.車站容許成架車放入車內,亦要在託運區(同一站內)分別攪手續的.但一定要留意每日有幾多班車可託運(時間通常都不太理想,因為目的是不想架車阻住途人),你亦可在當地站內留意亦可以.如同車同人同一架火車就更好.

    回覆刪除