Chapter 11 第九日 嘉義至彰化

Chapter 11 第九日 嘉義至彰化

經過了互相纏綿的一夜.

阿傑例牌的早起沖涼,講起沖涼,這間算有少許特色.就是用石頭(類似物)建成的浴缸.很有日本風味. 個廁所門仲要係用透明的玻璃造成,沖起涼上來真係咩都擋不了,一覽無遺.(相內既左邊位.)

經過了咁多日,發現阿傑好似冇乜體力了

.....難度要在提早放棄嗎?

我既體力和往昔一樣沒有下跌,而所剩的路線還要經過雲林縣,彰化縣,台中縣,苗栗縣,新竹縣和台北縣,而時間剩番三日半,除了自己一個極速踩車之外(每日要走百幾公里,不是難事),但無乜可能令到阿傑有體力完成埋這六個縣市.但同伴要緊,唯有將旅程縮短.環島最緊要享受過程,咩野方式也可以吧!!

....................

.....

瞪大了眼!!!

"阿傑的裸體噢!!!!"內心爭扎著.

我是一個很醒訓的人,通常都是阿傑用沖涼的方式叫醒我.這次實在是太震撼了.我訓係度可以直望浴缸,點解要咁?

這個房間沒有窗子,唔係好慣,空氣"硬"係覺得唔係好流通,所以會有面紅現象.大家朝夕相對那麼多日,為了守住各自的最後一道防線,不得不盡快離開這.

新的旅程又要展開了,一出門口.呼吸了好幾下.經過短短的一晚,又要離開嘉義市了.

而因為昨晚的晚餐既份量都唔知食左d乜,

所以現在很肚餓.要立刻找間食店醫肚,我攪定了確實方向(嘉義西區)後,開始踩車了.

一出門口,轉過一個彎位,就可發現嘉義後站就在前面不遠處.

我們經博愛路二段返回1號公路,目的是要去另一個checkpoint-彰化,其次是要找食店,踩下踩....

檳榔-這些店舖在我的旅程內見了不下數百家.而且分佈於全國各地.不過台北和高雄等城市人集中地較少.在眼見的檳榔店中,有不少的店員都打扮性感.有些更只著泳衣或內衣褲.

在博愛路一段(1號公路),之前踩了幾條街也發現不了餐廳.所以見了下圖的餐廳,便立刻停低.

大路旁的食店.我們被伍元漢堡所吸引.

前文提過,我們很多日都冇帶安全帽了.因為當戴了之後真係熱到無朋友.仲要咁大頂帽都唔知放邊度好.


看了餐牌,意識到伍元漢堡只是個名稱,不是五元一個的漢堡包,我想起了之前在台東知本所吃既牛肉"湯"既麵.

我們坐在門口位,一邊食東西,一邊hea下hea下.都幾消遙自在.

這個早餐滿豐富的,有大份的潛艇,薯條及薯餅等,價錢也不是很貴.



坐咗係度成粒鐘,看看附近別家食店的老闆娘工作,看看穿著運動服的健兒拖著狗狗過馬路,亦再感受下嘉義市市內的節奏.........我未來夠24小時,要走了..........(亞里山,現在很想去呀@@)

邊吃邊傾接下來的行程,今天目的地是彰化市,已經同阿傑講聲,食得飽d,等陣差不多路途都是郊區,有乜意外,做過飽鬼著數d.

上了博愛陸橋,行經忠孝路近嘉北火車站,驚覺發現自己還未著護膝用品,所以就在前面不遠處的便利店停下了.我放低單車和換上護膝,那時阿傑也追來了,正想我開口叫停阿傑的時間也來不及,在我身邊走過,他那凌厲的眼神...很有型啊...,我那時腦海裡得出一結論.."潑出去既水係收唔番,阿傑都咁大個仔啦,出去創作一片天吧",而我在便利店買些東西,坐在店前座位食下花生飲下野,打算半個鐘頭後才出發追上阿傑吧.

時間夠,可以出發了,圖為嘉義市北面的路.

我好似欠缺了一些東西,就是好想飲沙冰,雖然已經係飽肚.所以我便更加減速,找尋有沙冰的店舖,

因為地點已經慢慢遠離嘉義市,所以食店不是太多,何況是沙冰店.連踩幾條街,終於買到了.因為杯沙冰實在是太巨型,我唯有用手攞住,只用單手來控制架車,所以更慢了.我估阿傑冇事掛?有事既話,對講機係開著的,除非大家超過幾公里吧!?

不知不覺已踩入擬似學校區的地方.時間正好是學生返學的時候...........

圖為嘉義縣藝術表演中心.

一條大灣位落斜在眼前,還有大杯剩的沙冰趕快倒入口中,踩多一陣,踏入了民雄鄉大林鎮.

己經遠離市區的大林鎮.沒有高樓大廈,但最主要的,還未見阿傑的踪影.佢為何突然踩得咁快?

我要加快速度了,飲了幾啖水,便一鼓作氣的直奔下一個鎮-斗南鎮

在前面不遠處的便利店內,我們碰上了.他以為我一路領先,所以他便踩得快些想追上我.傾談一輪後,便在這裡休息及補給.便利店的食品,除了番茄牛肉麵是至愛,吃得最多的還有平平無奇的三角形飯團和杏仁魚仔.尤其是後者,我起碼吃了十包以上.

斗南鎮-原來我們已經踏入了雲林縣



再次一起踩車了,直至過橋為止.基本上d景色都係一樣.連個天都灰灰暗暗,發覺有d悶,開始破例邊踩邊聽mp3.

為了襯番台灣呢個地方,我所聽的全都是周x倫的歌...(不敢開大聲來聽歌,因為你唔知後面有車幾時來!)

途經的莿桐鄉一號省道.


上橋前的鄉鎮-西螺

找到了便利店,吃些東西開始途經極長的大橋.

"到了!"我食緊杏仁魚仔的說,

"到乜?"阿傑疑惑的問道,

"你累了沒有?"

"仲未既"

"上lor播"我指著眼前的大橋,

"點解條橋遠到好似和地平線連成一線咁既?"

"你神經緊張了,我行先!"

溪州大橋 - 橫跨彰化與雲林縣的大橋,是1號省道南來北往的重要橋樑之一.

日落的景色

條橋總長度大約3公里,和對面的西螺大橋既長度差不多,是亞洲最長的大橋之一,比香港大尾篤堤壩還長一倍,和青馬大橋有得揮.

踩車途中,有很多車輛經過,所以又係要常常望著後面留意環境,單車道亦好窄,只得不足一米的闊度,我們踩了很久並在橋上(真係中間位)專登停低欣賞風景.沿途還有不少原居民用單車代步.仲要見到有人行tim.

望不到彼岸的橋...............
邊踩邊唱阿里山的姑娘.....雖然阿里山唔係雲林.

踏出了另一面大橋的入口,苦等良久也未見阿傑的踪影.我決定繼續踩了.
到達了溪州鄉和田尾鄉中間的北斗鎮,我放慢腳步等阿傑踩到來.

天已黑,經過了一大段只有樹木和狗多個人的鄉村既路,然後穿過了永靖鄉永靖鎮,踩入了離彰化市最後一個鎮既圓林鎮了.
這裡人很多,又有高樓大廈,我們還以為這裡是彰化市,見了路牌,到彰化市還有十幾公里.所以決定走埋最後一程...........就比一個某大型夜市吸引了.我們停下了並走入夜市內參觀及覓食.
台鳳夜市-是比較特別的夜市,因為這裡只開某特定日子,例如星期二,五和日.而所攞的檔都是不固定的及可移動的,所以這可叫做流動夜市.如下圖,


行人通道地方淺窄,但我們都不可以隨處放低架單車,所以唯有連埋架車一齊行.
這裡的環境使我依稀記得好像以前上環既大笪地既情景一樣.
可惜依家香港既夜市係做唔番以前既面貌(很多因素...這裡不說了..!)


行左一陣,冇乜點食野,因為我今天的plan是要到彰化永樂夜市歎番餐勁既
相都冇影連踩十幾公里,到達了彰化市啦,

我們現在極肚餓,前面有m記和便利店都唔會停下


我在市內,踩幾野就停一停諗一諗究竟我依家係邊?阿傑就開著佢老朋友gps君來定位.

不斷尋找永樂街的位置下,找到並到達了!!

永樂街形象商圈

進入了這裡附近的幾條街食下d小食.

周圍行下成粒鐘.

似流浪漢的我們蕩下蕩下的,並無意找到這間餐廳吃下我們最後的晚餐(噢,不是,是最後的正餐!)

這間是涮涮鍋專門店(永樂街附近),裝修普通,只有下圖的八款鍋選擇.

價錢極平,20-25元港幣一鍋,加餸都係2-3元港幣,醬料任取,汽水任飲,我起碼飲了十杯以上.
我叫了鮮菇加肉既鍋,阿傑就丸加肉既鍋.

這裡有度好,坐幾耐都冇人叫你走.呀...係,仲有白飯任裝...!!


食完晚飯,一定要食事後甜品,我一開始入永樂夜市時就想食呢間了.

永樂街大直路中間的糖水舖.

我地又唔知第幾次包場啦.我地一座低直至走起碼半粒鐘,除了員工之外就是我地.

圖下的大大碗雜豆豆腐花十元正!!!!!!賺d乜??咪住


阿傑的紅豆沙冰仲正,比香港大三,四倍,都只是十數元.


在永樂街的另一邊入口,對出就是彰化火車站,我們在附近的平價酒店住宿一晚.

在酒店隔離有一間戲院,正上緊套新鐡金剛,諗住去睇,但發覺和香港的價錢一樣,打消了念頭.

便上回酒店酒店休息.(酒店太殘舊,所以沒有影相.)

車站前的黑色物體不是阿傑個頭,而是一舊大石來的.

今晚可訓晏d,因為明天的路程實在是有夠短的.時間不足再加上阿傑的體力應付.原本要踩埋苗栗縣及新竹縣既路九成九要搭車了.所以明天的最後目的地是台中市.然後便回台北市作一日停留.
我唔想咁快踩完,所以打算在明晚著手編制最後的旅程係for台北專用的.

第九天總行程大約80公里.途經A點嘉義市北面民雄鄉-大林镇-雲林縣-斗南鎮-西螺(B點溪州大橋)-北斗鎮-永靖鄉-C點員林鎮-花壇鄉-D點彰化市
我們今天的路線圖
link






2 則留言: